15 August 2012

Cerita tak molek.

Setelah aku campakkan jambangan merah itu, aku segera ke bilik air.

Saat2 getir aku melintasi ruang tamu yang masih penuh dengan sisa2 makanan yang belum dikemas.
Langkahku semakin tidak menentu. Hampir2 saja aku mahu pecahkan pasu bunga import pemberian tetangga ku yang penuh misteri. Entah mimpi apa yang buat mereka beri aku cenderahati semegah ini. Ahh, bukan sekarang waktunya berfikir.

Mataku sudah separuh menggelapkan keadaan. Untunglah aku hampir sampai ke bilik air. Celaka jugalah sebab aku terjatuhkan cermin yang tergantung di tepi bilik air.

Segera aku buka kepala paip sekuat hati. Dengan tidak menghiraukan percikan air yang melampau keluar, aku melepaskan apa yang terkumpul dalam rongga mulut sedari tadi. Semua. Semuanya yang membuatkan aku tersiksa sebegini. Bagai mahu meletus paru2 aku dibuatnya.

Celaka punya jantan. Kau ingat aku jenis macam kau ke. Aku kenal mana satu kondom mana satu ros la, sial.  Puihh !

No comments:

Post a Comment