12 December 2012

Cuba.

Belum lagi. Engkau belum cemburu lagi. Bukan masanya untuk kau bertindak sebegitu, sayang. Engkau tidak perlu cemburu padaku. Mereka yang menghampiriku tidak seperti engkau yang punya kalung kuning keemasan di kepalamu. Indah. Pernah cuba aku curi tapi hatiku engkau jajah dalam mimpi. Itu pastinya bukan cemburu. Perlu aku ingatkan, engkau tidak akan selesa terus begini sendiri kerana aku punya rencana yang mampu bikin hati kebalmu dicecah cemburu. Dan bila engkau sudah mulai cemburu, aku akan landaikan gundahmu di atas hamparan sutera yang disulam dengan beribu sendu. Jaga-jaga sayang. Jaga-jaga.

1 comment:

  1. "lalu saya pergi jauh, lalu saya lari jauh, lalu saya bisik pada laut, tak adakah cinta untuk saya"

    "saya pernah cinta seseorang, saya pernah suka seseorang, tapi dia katakan malam itu, maaf sayang ini bukan untuk saya"

    ReplyDelete