10 April 2012

Bilakah akan tersentak jahilmu ?

Aku berhasrat menyatakan 'cinta' itu.

Caranya agak kotor. Tapi hatiku suci penuh 'cinta'. Membelai setiap helai rambutnya hingga ke akhir. Ciuman yang bersilih ganti mengesan kawasan2 berahi. Menjelajah setiap pelusuk sudut susuk badannya. Kata2ku waktu itu lebih manis dari gula pasir mahupun gula melaka.

Matanya jarang terbuka. Menikmati 'cinta' yang aku beri. Sesekali tergambar rasa selesa dari bibirnya. Mendengus meminta 'cinta' yang lebih hebat. Tanganku di bawa ketempat terhad untuk di jajah. Terkesima. Sudah tiba saatnya aku mendalami pengorbanan yang abadi itu.

Meleset. Hampir saja aku merosakkan harapan keluarga itu. Memusnahkan segala impian dan harapan yang dibimbit sepanjang jalannya. Entah macam mana kesedaran itu muncul tapi aku ghairah bersyukur kerana sempat diselamatkan. Walaupun macam terlambat bagiku.

Sejak dari itu, bila aku melihat pengorbanan yang di anggap sejati gila babas itu aku rasa mual. Mengharap DIA selamatkan mereka2 semua yang alpa. Satu demi satu sebab dan alasan menemui aku. Melempang setiap sisi gelapku hingga terkeluar darah2 hina yang bertakung sekian lama.

Terima kasih, tuhan. Kerana KAU, aku tahu apa itu cinta yang ENGKAU redhai. Terima kasih juga sebab beri aku orang2 yang menolong aku menyingkirkan sisik2 noda itu.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment