06 April 2012

Helaian kertas terakhir.

Tulis.
Aku tak tahu apa yang bermain di fikiranku.

Sampai sekarang terus berlarutan kebuntuan ini. Aku tak kisah. Pemikiranku sudah aku tetapkan dengan corak yang berlawanan.Agar perkara sebelum ini tidak tercipta lagi.

Bila melihat kau bahagia. Itu sudah memadai untuk aku. Kau sudah ada pelangi yang melilit setiap sudut di sekitar kau. Semyum.

Terima kasih, kenangan. Sebab melahirkan satu bentuk baru untuk aku acukan diriku mengikut seginya.
Sekarang aku terus mencari juwita yang selesa dengan sagala warna yang aku ada.

Bukan untuk siapa2 tapi kau adalah seseorang itu. Perwatakan yang tak pernah aku bayangkan.
Bila sampai masa kau kan tahu kenapa kau yang aku buru.

Aku sudah tahu apa yang mahu aku perjuangkan. Pergi.

No comments:

Post a Comment